אודות

יתרונות השימוש באתר – "מרכז השירות"

הקלטות שיחה והשתתפות בהצבעה של רמת שירות הלקוחות בישראל 

אתר "מרכז השירות" מסייע לכם בצורה טובה יותר לקבל שירות מקצועי במוקדי השירות של מדינת ישראל.

באמצעותנו תוכלו להקליט את שיחתכם באמצעות מספר גישה בינלאומי (המפנה את השיחה אל שרת הקלטות בינלאומי) ולהשתתף בהצבעה וסייע לקהילת הלקוחות באיתור ספקי השירות הטובים בישראל ולא פחות חשוב תדעו אלו חברות מספקות שירות הטעון שיפור וכל זאת בהתאם לחכמת ההמונים של הקהילה.
כמה פעמים חשתם תסכול כאשר ניסיתם לאתר את מספר הטלפון של מוקד השירות המבוקש. לא פעם חברות השירות נוהגות להצניע את מספרי הטלפון ליצירת הקשר בתוך העמודים הפנימיים של אתר האינטרנט שלהם ולא מציגות אותו באופן בולט וברור עבור הלקוחות. כאשר כבר הגעתם לשלב השיחה עם נציג השירות שלעתים לא מוסרים לנו את כל המידע או מספקים לנו מידע חלקי ופחות מדויק.

אתר "מרכז השירות מספק מענה ונותן פתרון לבעיה זו כך שמהיום הכוח עובר לצרכנים.

  1. באתר זה תוכלו לאתר את מספרי הטלפון הישירים של מוקדי השירות הגדולים בישראל בקלות ובמהירות ולחייג אליהם ללא עלות (מספרי חינם) או מספר נייח בתעריף רגיל. ריכזנו עבורכם את ערוצי התקשורת ודרכי יצירת הקשר עם החברות והצגנו לכם את המידע בנגישות מרבית
  2. תוכלו להקליט את שיחתכם עם נציג שירות הלקוחות באמצעות חיוג אל מספר הגישה הבינלאומי
  3. בנוסף תוכלו להשפיע ולהשתתף בהצבעה , להזין באתר את מספר הטלפון ממנו חייגתם, להצביע ולסמן האם קיבלתם שירות ברמה גבוהה או שירות טעון שיפור. בתהליך זה אנו נבדוק ונאמת את מספר הטלפון שהוזן ורק אם מספר הטלפון מופיע בשרתים שלנו ההצבעה תתאפשר אחרת תתקבל הודעה שהשתתפות בהצבעה אינה אפשרית עבורכם.
  4. השירות יעיל קל ונוח, באמצעותנו תוכלו להצביע, להשפיע ולהחזיר את השליטה אליכם
    נגמרו הבטחות ללא כיסוי של נציגי שירות, מהיום ניתן לדרג את טיב השירות השירות כאשר הבחירות שלכם מתווספות לסקר האיכות הכללי !!!

השימוש באתר שלנו ישפר לכם את חווית השירות, יקצר לכם את תהליך ההתקשרות, יקנה לכם זכות להשתתפות בהצבעה לדרוג רמת השירות