אוצר החייל – שירות לקוחות

אוצר החייל - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5214
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 6:30-24:00
שישי: 6:30-16:30
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה: בנק אוצר החייל שירות לקוחות 

בנק אוצר החייל נוסד בשנת 1946, כגוף פיננסי שבא לתת שירות בנקאי ללוחמי היישוב העברי באותם זמנים. עד אמצע שנות ה – 70 פעל אוצר החייל כגוף פיננסי למימוש הרעיון של המייסדים. כעת הפך בנק אוצר החייל לחלק מקבוצת הבנק הבינלאומי ומספק שירות מתקדם ללקוחות פרטיים ועסקיים.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5214

עיקר פעילותו של בנק אוצר החייל הוא בניהול חשבונות עובר ושב, מתן שירות כרטיסי אשראי ניהול פיקדונות קצרי טווח וחסכונות לטווח ארוך, מתן הלוואות, לווי בנקאי בענף הבניה והמשכנתאות, השקעות בשוק ההון וייעוץ פנסיוני לעסקים.

בנק אוצר החייל שירות לקוחות מספר טלפון

  • הבנק מעמיד לרשתו לקוחותיו מוקד שירות טלפוני הפועל בימים א' עד ה' בין השעות 6:30 בבוקר ועד 24:00 בלילה ובימי ו' וערבי חג בין השעות 6:30 עד 16:30
    חייגו 1700-500-200 בעלות שיחה רגילה
  • בנוסף ניתן לפנות באמצעות דואר האלקטרוני בכתובת במייל support@bankotsar.co.il
  • או לשלוח מכתב לכתובת: מנחם בגין 11, רמת גן, מיקוד 52521
  • פקס: 03-7556522

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות