אפיקים שירות לקוחות

אפיקים - דרוג שירות לקוחות:
1900-72-5240
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 10:00-14:00
שישי: 10:00-13:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה אפיקים שירות לקוחות 

חברת "אפיקים" היא חלק מקבוצת "אמנון מסילות",  המפעילה שירותי תחבורה  באשכול השומרון.
בשנת 2013, רכשה חברת אפיקים את פעילות חברת violia המוכרת בשם קונקס ובכך הגדילה את השרות ליעדים נוספים, החברה מפעילה תחבורה ליעדים מרכזיים כשהבולטים בהם הם אשדוד,יבנה, וירושלים – בני ברק.

החברה מפעילה כיום כ-145 קווי תחבורה ציבורית ומחזיקה בצי רכב העולה על 450 כלי תחבורה
החברה מפעילה תחבורה ציבורית בקווים עירוניים, בינעירוניים וקווים ממוגנים.
רכבי החברה, ברובם, הינם רכבים חדשים ובעלי טכנולוגיה מתקדמת.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5235

אפיקים שירות לקוחות מספר טלפון:

אפיקים מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקד השירות הטלפוני – 
    המוקד הטלפוני מספק מענה אנושי על ידי צוות נציגי שירות מיומנים אשר באמצעותם תוכלו לקבל מידע מפורט ושירות בנושאים הבאים: מסלולים, מיקום תחנות, תעריפי נסיעה, לוחות זמנים, נקודות רכישה והנפקת כרטיסים, עדכונים שוטפים בזמן אמת ועוד.
    אפיקים צור קשר במספר טלפון 6686* בעלות שיחה רגילה
  • שעות פעילות המוקד הטלפוני:
    פעיל בימים א' – ה'  בין השעות  14:00 – 10:00
    פעיל בימי ו' וערבי חג בין השעות 13:00 – 10:00
  • תלונות ציבור
    ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור בכל דבר הקשור בהתנהלות חברת אפיקים: שאלה, בקשה, הצעת ייעול, הבעת שביעות רצון או אי שביעות רצון מהשירות.
    שעות פעילות מחלקת תלונות ציבור ודרכי הגשת תלונה:
    טלפון: 6686* בעלות שיחה רגילה
    פקס: 153778960303,
    שעות פעילות מוקד פניות הציבור: א-ה 10:00-14:00 שישי 10:00-12:00
  • רחוב העמל 10 פארק אפק ראש העין.
  • פקס: 073-7803919

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות