בנק איגוד – שירות לקוחות

בנק איגוד - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5213
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 07:00-23:00
שישי: 07:00-14:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה: בנק אגוד שירות לקוחות

בנק אִגוד הנו הבנק השישי בגודלו במגרש הפיננסי הישראלי, והוא מספק שירותי בנקאות ומוצרים פיננסים מתקדמים למגזר הפרטי ולמגזר העסקי. בנק איגוד פועל בישראל החל משנת 1951, ופרוס ברשת של 36 מצפון לדרום.

השירות ללקוחות הפרטיים מנוהל על ידי אגף קמעונאות וכולל פעילות מימון והלוואות לשוק המגורים ושוק ההון. השירותים העיקריים שהבנק מספק למגזר הפרטים הם: שירותי ניהול חשבון שוטף, ייעוץ השקעות וחסכון, השקעות בניירות ערך, פיקדונות קצרי טווח, פיקדונות ארוכי טווח, מוצרי מדף, מתן כרטיסי אשראי, משכנתאות והלוואות גישור. הבנק מהחלוצים במערכת הבנקאית בישראל בעל רישיון לייעוץ פנסיוני, ומספק ייעוץ פנסיוני ללקוחות שכירים ועצמאיים בהתאם לרגולציה. בנוסף תכנית "חשבון הפוך" של בנק אגוד מספקת תנאים אטרקטיביים בצורה יוצאת דופן ונחשבת כתכנית מהפכנית שמטיבה מאוד עם הלקוח הפרטי.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5213

המגזר העסקי בבנק אגוד מנוהל על ידי אגף העסקים ולמגזר חשוב זה בנק איגוד מספק מגוון רחב ביותר של כלים פיננסיים, כאשר מתן אשראי מהווה חלק ניכר מאוד בפעילותו העסקית.
המוצרים והשירותים של המגזר העסקי מותאמים לצרכי הלקוחות וכוללים: מימון פעילות בשוטף, מימון השקעות וליווי פרויקטים בענף הבניה, סיוע ליבואנים, יצואנים הפועלים בענף סחר חוץ, שרותי חדר עסקות מט”ח , ושירותי ייעוץ בשווקי ההון המקומיים והבינלאומיים ללקוחות מוסדיים.

בנק איגוד שירות לקוחות מספר טלפון

בנק אגוד מקפיד על שירות מקצועי ומהיר לכן מעמיד לרשות לקוחותיו ערוצי הפנייה מגוונים: בטלפון, בדואר ובאינטרנט, לבחירת הלקוח.

  • טופס צור קשר ופניה באמצעות אתר האינטרנט של הבנק
  • פנייה לסניפי בנק אגוד לבירור שעות הפעילות ופרטי ההתקשרות עם הסניף המבוקש ניתן להיעזר באיתור סניפים
  • מוקד שירות ומכירות טלפוני ללקוחות כל הבנקים
    פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00 בבוקר ועד 21:30 בערב
    ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00 בבוקר ועד 13:00 בצהרים.
  • פניות לגבי ניהול החשבון השוטף יש לפנות לסניף בו מתנהל החשבון.
  • אגוד ישיר – מוקד טלפוני ללקוחות מנויים מענה בנקאי:
    פועל בימים א'-ה' בין השעות 07:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה
    ובימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00 ועד 14:00 בצהרים
  • קבלת מידע במענה הקולי 24 שעות ביממה
    חייגו למספר טלפון 1700-700-017 בעלות שיחה רגילה
  • מרכז שירות למשכנתאות – המרכז מטפל בלקוחות בעלי משכנתא קיימת (למעט מחזור הלוואה) פקס: 03-5191001, פעול בימים א'-ה' בין השעות 08:30 ועד 14:00 בצהרים
  • מוקדי תמיכה טכנית – בנקאות ישירה מוקדי תמיכה טכנית
  • פניות הציבור פניות הציבור –  pniot_hatzibur@ubi.co.il
    אחוזת בית 6-8, תל אביב 65143
    פקס: 03-5191344

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות