בנק יהב טלפון – שירות לקוחות

בנק יהב טלפון - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5212
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 8:00-20:00
שישי: 8:00-12:30
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה: בנק יהב שירות לקוחות

בנק יהב פועל בישראל החל משנת 1954 ומספק שירותים פיננסיים בעיקר למגזר הקמעונאי: משקי הבית ועובדים שכירים מכלל המגזרים בדגש על שכירים של משרד החינוך, ידוע גם כבנק של עובדי ההוראה.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה – חייגו 1900-72-5212

בנק יהב מציע שירותים פיננסיים בתנאים אטרקטיביים וייחודיים ביחס לשאר החברות הפועלות במערכת הבנקאית בישראל. השירות כולל: ניהול חשבונות עו"ש, חסכונות קצרי טווח, תכניות חסכון לטווח ארוך, ייעוץ השקעות, מתן אשראי נוח, ועסקאות בשוק המט"ח.

סניפי הבנק פרוסים ברחבי הארץ, מנהריה ועד אילת, בשכונות מגורים, בקריות ממשלה ובמרכזי עסקים ומקומות עבודה כדי להקל על לקוחותיו, לסייע בנגישות ולייעל את תהליך ביקור הלקוחות הסניף. הבנק מוחזק על ידי בנק מזרחי-טפחות בע"מ (50%) ועל ידי החברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע"מ (50%), השייכת להסתדרות עובדי המדינה ולמדינת ישראל בחלקים שווים.

בנק יהב שירות לקוחות מספר טלפון
הבנק מספק מספר דרכים ליצירת קשר, ביניהם:

  • מוקד שירות טלפוני הפועל בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 בבוקר עד 20:00 בערב ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 עד 12:30
  • פנית צור קשר דרך אתר האינטרנט
  • למוקד השירות חייגו למספר הטלפון 02-5009911 בעלות שיחה רגילה
  • פניה באמצעות דואר אלקטרוני yhvinter@yahav.co.il
  • פניה בכתב למחלקת פניות הציבור
    בנק יהב, מחלקת פניות הציבור
    בית יהב, רח' ירמיהו 80,
    ת.ד. 36333 ירושלים 91363

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות