הפניקס – שירות לקוחות

הפניקס - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5223
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 8:00 – 17:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה הפניקס שירות לקוחות

חברת הפניקס נוסדה בשנת 1949 והנה בין חברות הביטוח הגדולות בישראל, מספקת שירות למגזר הפרטי והמגזר העסקי, לחברה מגוון רחב של שירותים פיננסים ופתרונות ביטוח, השקעות ופנסיה. הפניקס היא בין חברות המקצועיות והאמינות במשק המתגאה שהיא חברה של אנשים שעובדים למען אנשים, חברה המאמינה בלקוחותיה, סוכניה, ועובדיה ותעמוד לצדם ברגעים הקשים.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5223

ביטוח הפניקס מוצרים: ביטוח רכב, ביטוח מקיף, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח חיים
ביטוח לעסקים, ביטוח חיות מחמד – Best Friend, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי, פנסיה, ביטוח מנהלים וביטוח תרופות מחוץ לסל.

חברת הפניקס שירות לקוחות מספר טלפון
החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון דרכי יצירת קשר לקבלת שירות ביניהם:

  • מוקדי שירות טלפוני:
    שעות פעילות מוקד קשרי הלקוחות: ימים א'-ה', 08:00-17:00
    שעות קבלת קהל: ימים א'-ה', 08:00-15:00
    מוקד הפניקס צור קשר בטלפון 03-7332222 בעלות שיחה רגילה
    רח' רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל
  • ביצוע פעולות באופן עצמאי באמצעות אתר האינטרנט הפניקס
  • פניה באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת infom@fnx.co.il
  • משלוח מכתבים לכתובת: דרך השלום 53 גבעתיים, מיקוד 53454
  • פניה דרך הפייסבוק:הפניקס בפייסבוק
  • מספרי הפקס
    ביטוח פניקס זהיר/צעיר 03-7336914
    ביטוח חסכון ארוך טווח 03-7336948
    ביטוח בריאות פרט 03-7336948
    ביטוח בריאות קולקטיב+ביטוח שיניים 03-7336946

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות