ויזה כאל – שירות לקוחות

ויזה כ.א.ל שרות לקוחות מספר טלפון להקלטת שיחה עם נציג שרות
012448443069257
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
בימי א' ו- ג' בין השעות: 8:00-16:00
ימים ב', ד' ו-ה' בין השעות: 08:00-18:00
בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
הקלטה מתבצעת באמצעות שיחה בינלאומית לאנגליה ותחויב בהתאם לתכנית התעריפים שלך אצל ספק התקשורת

שם חברה ויזה כאל שירות לקוחות

ויזה כאל הנה אחת מהחברות המובילות בתחום כרטיסי האשראי בישראל, עוסקת בהנפקת כרטיסי האשראי ויזה, מסטרקארד ו-Diners וסולקת את המותגים ויזה, מסטרקארד, ישראכרט ו-Diners
חברת Cal הוקמה ב 1979 על ידי בנק לאומי ובנק דיסקונט וכיום בבעלות משותפת של 2 הבנקים דיסקונט (72%) והבנק הבינלאומי (28%). החברה מעניקה מגוון רחב של שירותים פיננסים, מוצרי הנפקה,סליקה ופתרונות תשלום לעשרות אלפי בתי עסק בארץ.
ויזה כאל מציעה ללקוחותיה הפרטים והעסקיים מגוון מוצרי אשראי חוץ בנקאיים. בדגש על רמת שירות ומקצועיות גבוהה ביותר ובהתאמת צרכים מלאה עבור הלקוח.

לקבלת נציג והקלטת השיחה במספר בינלאומי חייגו 012448443069257

ויזה Cal – מגוון מוצרים ושירותים פיננסיים
פתרונות אשראי
חברת Cal מציעה  מספר רב של פתרונות ומוצרי אשראי חוץ בנקאיים, ביניהם:

  • הלוואת אקספרס – הלוואה בסכום של עד 30,000 ש"ח המיועדת ללקוחות כל הבנקים ללא צורך בערבים.
  • חיוב חודשי קבוע – לקוח Cal יכול לבחור מה סכום החיוב החודשי שירד מחשבונו.
  • פריסת החיוב החודשי לתשלומים – לקוח Cal יכול לפרוס את סכום החיוב החודשי, עתידי ורטרוספקטיבי, לתשלומים.
  • אשראי חוץ בנקאי – כרטיס במסלול CalChoice מספק ללקוח Cal מסגרת מימון חוץ בנקאית בזמן ביצוע רכישה.ויזה Cal – מוצרים חדשים
  • מועדוני לקוחות – מועדוני הלקוחות של ויזה מאפשרים ללקוח ליהנות מהחזרים כספיים, הטבות ומבצעים על פי נתוני הצריכה וסגנון החיים שלו. בין מועדוני הלקוחות של החברה ניתן למצוא את מועדון H&O , מועדון You המשלב רשתות מזון ודלק ואפילו את מועדון שבת קארד המותאם לצרכי הציבור החרדי.
  • כרטיס במסלול CalChoice – כרטיס אשראי ייחודי שמאפשר ללקוח Cal מקסימום של שליטה בהוצאות החודשיות. עם כרטיס במסלול CalChoice הלקוח בוחר מדי חודש באיזה סכום לחייב אותו באותו חודש, יתרת התשלום עוברת לחודש הבא.
  • כרטיסים מעוצבים – Cal מציעה ללקוח כרטיס שמתאים לו באמצעות בחירת כרטיס בעיצוב ייחודי – בחירת עיצוב מקטלוג או עיצוב מאלבום התמונות האישי של הלקוח.

ויזה כאל שירות לקוחות מספר טלפון
החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון דרכי התקשרות לקבלת מידע ושירות בטלפון, באינטרנט או ב Mobile.

  • מוקד השירות הטלפוני ויזה כאל
    שעות הפעילות: בימי א' ו- ג' בין השעות: 8:00-16:00
    ימים ב', ד' ו-ה' בין השעות: 08:00-18:00
    בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
    חייגו 03-5726444 בעלות שיחה רגילה
  • במקרה של אובדן או גניבת כרטיס ויזה כאל
    חייג: 03-5723666
    שעות הפעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
  • ויזה אונליין ביצוע פעולות באופן עצמאי
    בשירותי Cal-Online אתה יכול לבצע את הפעולות הבאות: מעקב אחר תנועות ופעולות בכרטיס בקלות ונוחות, קבלת הלוואת אקספרס, פריסה של החיוב החודשי בכרטיס ויזה כאל, השירות זמין 24 שעות ביממה ואינו כרוך בתשלום.
  • תמיכה טכנית באתר VISA
    מרכז התמיכה הטכנית ללקוחות VISA CAL באינטרנט עומד לרשותכם
    שעות הפעילות: בימי א' ו-ג' בין השעות: 8:00-16:00
    ימים ב', ד' ו-ה' בין השעות: 08:00-18:00
    בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
  • מוקד גביה
    במספר טלפון זה באפשרותכם לקבל מידע על חוב ולבצע תשלום.
    שעות הפעילות: א' – ה' 8:30-16:00 , ו': המוקד סגור
    פקס: 03-5727076
  • ללקוח שהזמין כרטיס ויזה וטרם קיבל אותו יוכל לבצע מעקב אחר סטטוס ההזמנה
    ניתן להיכנס ללינק המצורף לבדיקת סטטוס אונליין: https://services.cal-online.co.il/trackmycard או
    שעות הפעילות: בימי א'- ה' בין השעות: 8:00-16:00
  • קבלת קהל בבית Cal
    כתובתנו: בית Cal – תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583
    שעות קבלת קהל: בימי א'- ה' בין השעות: 8:00-18:00
    בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
    ערבי חג: 08:00-12:00
    ימי חול המועד: 08:00-16:00
  • http://www.cal-online.co.il/
    תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583
    פקס: 03-5723723

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות