כביש 6 – שירות לקוחות

כביש 6 - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5232
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 20:00 - 08:00
שישי: 13:00 - 08:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה כביש 6 שירות לקוחות

חברת דרך ארץ היא החברה אשר מפעילה את השירות בכביש 6 החל משנת 1999, ובכך צברה ניסיון וידע משמעותי בתחומי הקמה ותפעול של מערכות כבישי אגרה, ניהול תנועה באמצעות חדרי בקרה. דרך ארץ, מפעילת כביש 6, אחראית על תפעול מערכות האגרה ובטיחות בקרת התנועה,תחזוקת הכביש,שירות ללקוחות הנהגים בכביש, גינון וטיפוח חזות הדרכים, תיקון תקלות, מענה מיידי במצבי חירום וגביית האגרה.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5232

באתר האינטרנט של החברה תוכלו למצוא מידע רב ושימושי לנוסע:
» מסלולי טיול לכל המשפחה לאורך כביש 6
» צמחי ארץ ישראל בתוואי כביש 6
» טיפים לעצירת חירום בשולי הכביש
» הודעות שוטפות מכביש 6
» תחנות דלק לאורך כביש 6
» דיווחי תנועה
» מפות ומסלולים

חדר הבקרה של כביש 6
חדר הבקרה של כביש 6 מאויש 24/7, בצוות בקרה מקצועי ומיומן, שתפקידו לספק מענה בזמן אמת לכל מקרה חירום או תקלה בכביש. צוות הבקרה מנטר את הכביש באמצעות מצלמות בקרה ייעודיות, ודואג ככל שביכולתו לרציפות וזרימת התנועה בכביש. צוות חדר הבקרה אחראי, בין היתר, על תפעול יעיל ומיידי של אירועי חירום ומפגעים בכביש, מתן מענה לנהגים במצבי חירום ועדכון מידע אודות מצב התנועה בכביש 6 באמצעות השלטים האלקטרוניים הפרוסים לאורכו.

כביש 6 שירות לקוחות מספר טלפון:
כביש 6 מעמיד לרשות לקוחותיו הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקד שירות טלפוני כביש 6 מספר טלפון 03-9081111 בעלות שיחה רגילה
    שעות פעילות המוקד הטלפוני:
    א'-ה': 20:00 – 08:00
    שישי: 13:00 – 08:00
  • שירות לקוחות יספק עבורכם מענה בנושאים הבאים:
    » תשלום וברור חשבוניות
    » שירות עצמי באתר בפעולות בקליק
    » לקוחות כביש 6 אזור אישי
    » פרוט תעריפי הנסיעה כביש 6
    » ערוצי תשלום
    » טפסים להורדה
    » אגרה וחיובים מיוחדים
    » מרכזי שירות
  • פניה באמצעות הדואר האלקטרוני mh@kvish6.co.il
  • ת.ד 473, ראש העין 48104

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות