כלל ביטוח – שירות לקוחות

כלל ביטוח - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5229
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 8:00 – 16:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה: כלל ביטוח שירות לקוחות

כלל ביטוח הנה אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות במשק הישראלי, החברה הוקמה בשנת 1987 ומספקת שירותי ביטוח ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי. תחומי העיסוק העיקריים של החברה הם: ביטוח וחיסכון ארוך טווח לרבות ביטוח כללי, ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, מוצרי פנסיה וגמל.
כלל ביטוח מחזיקה בסוכנויות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות וחברות למתן אשראי. החברה מעסיקה כ-4,200 עובדים ופועלת ביחד עם כ-1,700 סוכני ביטוח. כל אלה מציבים אותה כאחת מקבוצות הביטוח והחיסכון ארוך הטווח מהמובילות בישראל.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5229

חיסכון ארוך טווח, החטיבה לטיפול בביטוחי חיים וחיסכון ארוך טווח מספקת פתרונות נרחבים ללקוחות החברה, במסגרת פעילות ביטוח החיים, כלל ביטוח לוקחת על עצמה את ניהול כספי העמיתים באחריות גדולה, מקצועיות ושירותיות על כן לקוחות אלו אשר נתנו אמון וביטחון קוצרים את הפרות ומקבלים על כך תשואות מהגבוהות שיש בשוק ישראלי.
ביטוח כללי, כלל ביטוח היא אחת מחברות הביטוח המובילות בתחום הביטוח הכללי בישראל עם היקף פרמיה שנתית גבוה מאוד ביחס לשוק. החברה מציעה מגוון  תכניות ביטוח לענפי הרכב, הדירה, הרכוש ועוד, זאת במקצועיות ובמומחיות רבה ובהתאמה לצרכים הייחודיים של הלקוחות.
ביטוח בריאות – גם בתחום ביטוחי הבריאות החברה מנהלת פרמיות שנתיות גבוהות מאוד באמצעות חטיבת הבריאות. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון סוגי ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי נסיעות לחו"ל ועוד. סל ביטוחי הבריאות הפרטיים דינמי ומשתנה מעת לעת על כן החברה מאפשרת למבוטחים לבחור את הכיסוי הנכון להם והעונה על צורכיהם.

כלל ביטוח שירות לקוחות מספר טלפון:

החברה מקדישה מאמצים רבים לשיפור השירות לסוכניה ולקוחותיה ומובילה מהפיכת שירות המבוססת על כלים דיגיטליים חדשניים המאפשרים קבלת שירות מידי מכל מקום ובכל זמן. ביטוח כלל השיקה אפליקציה המאפשרת לסוכני הביטוח של החברה להפיק ללקוחות השירות פוליסת On-line תוך דקות ספורות ולשלוח ולקבל מידע ועדכונים מידיים ב-SMS ובאמצעות הדואר האלקטרוני. בנוסף החברה מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקד שירות טלפוני כלל ביטוח 
    שעות פעילות המוקד הטלפוני:
    בימים א'-ה' בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהרים.
  • מוקד אינטרנט:
    פקס 077-6383200
    פעיל בימים א' – ה': בין השעות 18:00 – 08:00
  • מוקד כלל וסע:
    פקס 077-6385500
    פעיל בימים א' – ה' בין השעות 16:00 – 08:00, וביום ו': בין השעות 12:00 – 08:00
  • מוקד ביטוח חיים:
    פקס 077-6383189
    פעיל בימים א' – ה' בין השעות 17:00 – 08:00
  • מוקד צדי ג':
    פקס 03-6387528
    פעיל בימים א' – ה' בין השעות 17:00 – 08:00
  • מוקד ביטוחי בריאות ישראליים:
    פקס 03-6388918
    פעיל בימים א' –ה' בין השעות 18:00 – 08:00 וביום ו' בין השעות 14:00 – 08:00
    מוקד חירום: פועל 24 שעות ביממה
  • מוקד נסיעות לחו"ל:
    פקס 077-6383176
    פעיל בימים א' –ה' בין השעות 20:00 – 08:00 וביום ו' בין השעות 14:00 – 08:00
    מוקד פ.מ.י למקרי חירום:פועל 24 שעות ביממה
  • מוקד ביטוחי שיניים: 077-6383128
    ימי א' –ה':18:00 – 08:00
  • כלל ביטוח צור קשר במספר טלפון 03-9420440 בעלות שיחה רגילה
  • באמצעות את האינטרנט של החברה תוכלו למצוא כלים דיגטליים שימושיים ומגוונים:
    איתור סוכן, איתור תנאי פוליסה, איתור רופא, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, איתור מוסך הסדר, איתור שמאי, הודעה on-line על מקרה ביטוח, בדיקת תוקף ביטוח, תשלום חוב
    תשואות מסלולי השקעה, מחשבון ריסק, מחשבון גמל, מחשבון מס ומחשבון משכנתא.
  • כתובת מייל לפניות הציבור NizaB@clalbit.co.il
  • ראול ולנברג 36, ת.ד: 58250, תל אביב 6136902

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות