לאומי קארד – שירות לקוחות

לאומי קארד שרות לקוחות מספר טלפון להקלטת שיחה עם נציג שרות
012448443069260
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 8:30 – 17:00
הקלטה מתבצעת באמצעות שיחה בינלאומית לאנגליה ותחויב בהתאם לתכנית התעריפים שלך אצל ספק התקשורת

שם חברה לאומי קארד שירות לקוחות

חברת לאומי קארד היא חברת בת של בנק לאומי,המציעה  מבחר שירותים פיננסיים ופתרונות אשראי, החברה סיפקה כבר כ-2 מליון כרטיסי אשראי – ממותגי ויזה ומאסטרקארד. לאומי קארד היא בין חברות האשראי הצומחות ביותר בשנים האחרונות בשוק הישראלי ונודעת בזכות ההטבות האטרקטיביות אשר מציעה ללקוחותיה. החברה הינה מהמובילות בשוק הסליקה בישראל. גם בתחום זה הציגה במהלך השנים האחרונות לאומי קארד את הצמיחה המרשימה ביותר מבין חברות האשראי בישראל. כיום, יותר מ-40 אלף בתי עסק נהנים משירותי הסליקה של חברת לאומי קארד.

לקבלת נציג והקלטת השיחה במספר בינלאומי חייגו 012448443069260

בין הפעולות הנפוצות בקרב הלקוחות נמנים:

  • בקשת פירוט חיובים ועסקות
  • הזמנת הטבות לאומי קארד 1+1
  • הטבות לנוסעים לחו"ל
  • הזמנת כרטיס אשראי לאומי קארד
  • דיווח על אובדן/גניבת כרטיס
  • העברת הוראות קבע

לאומי קארד: לפנק, לפנק, לפנק
החברה מציעה את ההטבות לכלל הלקוחות בתכנית הפינוקים: הטבות לחג, הטבות השבוע, אופנה וצרכנות, אטרקציות, בתי קפה ומסעדות, ילדים – מופעים ופעילויות, כושר, פנאי ונופש, מופעים והצגות, סרטים, הנחות+פלוס, הטבות שופרסל, הטבות יש, הטבות מולטי עזריאלי, הטבות מגה ספורט, הטבות ממסי

לאומי קארד שירות לקוחות מספר טלפון
החברה מפעילה עבור לקוחותיה מוקד טלפוני ותמיכה טכנית באתר האינטרנט

  • תמיכה טכנית באתר האינטרנט אונליין
    החברה עושה מאמצים רבים לשיפור השירות והענקת חוויה מקצועית ישעילה ופשוטה עובר כלל לקוחותיה. לסיוע בהרשמה ראשונית לאתר ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-6178888 בעלות שיחה רגילה
    שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:30 בבוקר ועד 17:00 בערב
  • בנושאי שחזור פרטים ו/או כל נושא טכני אחר,  ניתן להתקשר למוקד התמיכה הטכנית
    שעות פעילות: ימים א'-ה', 08:30-22:00
    ימי ו' וערבי חג, 08:30-13:00
  • דרך בן גוריון 11 בני ברק, 51260
  • פקס: 03-6178866

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות