מודיעין אגד – שירות לקוחות

מודיעין אגד - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5236
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 7:00 - 23:00
שישי: 8:00 - 15:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה מודיעין אגד שירות לקוחות

חברת אגד היא אחת מחברות האוטובוסים והתחבורה מהגדולות בישראל הפעילה כבר משנת 1933, חברת אגד מספקת שירותי הסעה ציבוריים בהיקף של כמחצית מקווי השירות בארץ. קווי השירות מחולקים גאוגרפית לשלושה אזורים- צפון, דרום וירושלים.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5236

החברה שמה לה למטרה את צרכי הלקוח במרכז והטמיעה את הנושאים הבאים כדרך חיים:

  1. התמקדות בלקוח ושיפור רמת השירות.
  2. שימת דגש על בטיחות ומקצועיות הנהגים.
  3. שמירה על רווחיות בתנאי תחרות גוברת.
  4. פיתוח עסקי לגיוון מקורות ההכנסה.
  5. שמירה על איכות הסביבה.

חברת אגד פיתחה אתר אינטרנט מתקדם בעל ערך רב ושימוש לקהל הלקוחות,
להלן מגוון הנושאים בו תוכלו לקבל מידע לנוסע:
לוחות זמנים וקווים, טלפונים וכתובות, מה חדש בקווים?, עדכוני תנועה, מחלקות האבידות
מטען, עגלות ובעלי חיים, מי זכאי להנחות?, כרטיסים מוזלים, כרטיסי חופשי חודשי, רב-קו
טבלאות מחירים ומיקום קופות הכרטיסים.

מודיעין אגד שירות לקוחות מספר טלפון:

חברת אגד מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • תלונות- טופס העברת תלונות בנושא איחורים, אי איסוף נוסעים, התנהגות נהג וכדו'.
    כרטיס חופשי תקופתי, פניות ותלונות כרטיסי חופשי תקופתי לסטודנט
    משוב לאתר פניות בנושא האתר ומערכות המידע
  • מוקד מודיעין אגד במספר טלפון 03-6948888 בעלות שיחה רגילה
  • פניות הציבור פניות – בקשות לשינויים, רב-קו, הצעות, הערות, מכתבי שבח וכדו'
  • בקשה לזיכוי – בקשה לזיכוי חיוב בכרטיס אשראי בקווי אילת
  • ביטול כרטיס חופשי תקופתי טופס בקשה לביטול כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
    תיקון שם תחנה טופס הצעה לתיקון שם תחנה
  • אבדות – אבדת דבר מה באוטובוס? שלח לנו את פרטי הנסיעה והאבדה ונציג מחלקת האבדות יחזור במידה והאבדה תאותר.
  • המחלקות לפניות הציבור – פעיל בימים א'-ה' בשעות 8:00-13:00
    ארצי – בית אגד מח' פניות הציבור ת.ד. 43 קריית שדה התעופה, מיקוד 70150
    פועל בימים א' – ה' בשעות 8:00-15:00
    מרכז ודרום תחנה מרכזית תל אביב, רח' לוינסקי 106
    פועל בימים א' – ה' בשעות 8:30-14:30
    ירושלים והסביבה תחנה מרכזית ירושלים, רח' יפו 224
    פועל בימים א' – ה' בשעות 8:30-16:30
    חיפה והצפון  מרכזית חוף הכרמל, רח' זורע מאיר 1 ת.ד 15128 חיפה מיקוד 31905 פועל בימים א' – ה' בשעות 8:30-14:30
  • ניתן להעביר תלונות ופניות לטיפול המחלקות לפניות הציבור באמצעות האתר, בדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק, בפקס או בדואר
  • http://www.egged.co.il/
  • בית אגד מח' פניות הציבור ת.ד. 43 קריית שדה התעופה- מיקוד 70150
  • פקס 03-9142237

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות