סיטיפס – שירות לקוחות

סיטיפס - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5235
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 19:00 – 7:00
שישי: 12:00 – 7:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה סיטיפס שירות לקוחות

חברת סיטיפס זכתה לתכנן, להקים, לתפעל ולתחזק את הפרויקט הרכבת הקלה בירושלים כחלק מחזון החייאת מרכז העיר ירושלים, תוכנן הקו הראשון, כך שיספק נגישות נוחה וזמינה למרכז העיר המתחדש והמתפתח. פיתוח קו הרכבת הביא לשגשוג וצמיחה של העסקים בעיר, לפריחה מחודשת של מרכזי תרבות ובילוי ולנגישות של תושבי שכונות גדולות כמו פסגת זאב, למרכז העיר.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5235

לוחות זמנים
פעילות הרכבת ביום שישי:
רכבת ראשונה: יוצאת מחיל האוויר בשעה 05:30, יוצאת מהר הרצל בשעה 05:30
רכבת אחרונה:,יוצאת מחיל האוויר בשעה 14:07, יוצאת מהר הרצל בשעה 14:22
תדירויות: כל 7 דק'.

לו"ז פעילות הרכבת למוצאי שבת:
רכבת ראשונה: יוצאת מחיל האוויר בשעה 18:18, יוצאת מהר הרצל בשעה 18:27
רכבת אחרונה: יוצאת מהר הרצל בשעה 24:00, יוצאת מחיל האוויר בשעה 24:00
תדירויות: כל 9.5 דק'.

שעות פעילות הרכבת לימי השבוע :
שעות: תדירויות:

בין השעות 05:30 – 06:30 – תדירות כל 14.5 דק'
בין השעות 06:30 – 07:00 – תדירות כל 8 דק'
בין השעות 07:00 – 18:00 – תדירות כל 6 דק'
בין השעות 18:00 – 20:00 – תדירות כל 9.5 דק'
בין השעות 20:00 – 24:00 – תדירות כל 14.5 דק'

רכבת ראשונה: יוצאת מהר הרצל : 05:30, יוצאת מחיל האויר: 05:30
רכבת אחרונה: יוצאת מהר הרצל : 23:52, יוצאת מחיל האוויר : 23:51

 

הזמנים כפופים לתנאים המתהווים על קו הרכבת הקלה ובכללם שיקולי בטיחות וביטחון. לנוחיותכם, מועד הגעת הרכבת מתעדכן באופן שוטף בלוחות הזמנים האלקטרוניים המוצבים בתחנות.

לוח תעריפים

החוזה מחיר זכאים להנחה מחיר
כרטיס חד פעמי מנייר למלווה עיוור בנסיעה 3.5  ניתן לרכוש במרכז שירות הלקוחות (יפו 97 בחזית בניין כלל 3.5 
כרטיס חד פעמי מנייר 6.9  כרטיס חד פעמי מנייר
השימוש בכרטיס חד פעמי (מנייר) אינו מוגבל ליום הרכישה.
חוזה לנסיעה בודדת (להטענה ע"ג רב קו.
6.9 
אזרח ותיק \ סטודנט "מורחב" 3.5
כרטיסיה 2 נסיעות 11  אזרח ותיק \ סטודנט "מורחב" 6.9 
כרטיסיה – 10 נסיעות 55.2  אזרח ותיק/נוער  / סטודנט "מורחב" 34.5 
כרטיסיה – 15 נסיעות (*נכה החל מ-1.12.15) זכאי ביטוח לאומי / סטודנט / נכה 69 
כרטיסיה – 20 נסיעות 110.4  אזרח ותיק/נוער /סטודנט "מורחב" 69 
חופיש חודשי 246  אזרח ותיק 123  

הרכבת הקלה שירות לקוחות מספר טלפון:
סיטיפס מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקד השירות הטלפוני – 
    המוקד הטלפוני מספק מענה אנושי על ידי צוות נציגי שירות מיומנים אשר באמצעותם תוכלו לקבל מידע מפורט ושירות בנושאים הבאים: מסלולים, מיקום תחנות, תעריפי נסיעה, לוחות זמנים, נקודות רכישה והנפקת כרטיסים, עדכונים שוטפים בזמן אמת ועוד.
    חייגו 072-2564333 בעלות שיחה רגילה
  • שעות פעילות המוקד הטלפוני:
    פעיל בימים א' – ה'  בין השעות  19:00 – 7:00
    פעיל בימי ו' וערבי חג בין השעות 13:00 – 7:00
    צאת השבת / חג : כשעה לאחר צאת השבת/חג ועד השעה 23:00
  • מרכז שירות בניין כלל
    בבניין כלל רחוב יפו 97  בקומת הכניסה. 
    שעות פעילות מרכז השירות:
    פעיל בימים א'-ה' בין השעות 17:00 – 09:00
    פעיל בימי ו' וערבי חג בין השעות 13:00 – 09:00
  • דרך ענתות, מרכז הרכבת הקלה, ת.ד 44182 ירושלים 97775
  • פקס: 02-5346706

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות