צרו קשר

לקוח יקר,

כאתר צרכני אנו פועלים לספק שירות מקצועי ומדויק ככל שניתן, תוך שקיפות מלאה לגבי מהות השירות ותעריף השירות. בכל מקרה בו נתקלתם בנתונים שאינם עדכניים ו/או דורשים תיקון נשמח לקבל את פנייתכם בעמוד זה.

השם שלך: (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

טלפון:

ההודעה שלך:

אופן השתתפות בהצבעה לדרוג טיב ורמת השירות
כדי להשתתף בהצבעה לדרוג איכות השירות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. יש לחייג את היעד המבוקש באמצעות מספר הגישה בינלאומי או מספר טלפון מקומי המופיע באתר בלבד
  2. בתום השיחה יש להזין במקום המתאים באתר את מספר הטלפון ממנו ביצעתם את החיוג
  3. המערכת שלנו תאמת את המספר שלכם וככל שמספר זה קיים ורשום אצלנו כזכאי להשתתפות אתם תוכלו לסמן את בחירתכם
  4. יש לבחור ברמה של 1 עד 5, כאשר הסיפרה 1 מסמלת מדד איכות הטובה ביותר והספרה 5 מסמלת מדד שירות הכי פחות מוצלח.

אופן קבלת קובץ הקלטת השיחות

  1. יש לחייג אל היעד המבוקש באמצעות מספר הגישה הבינלאומי המופיע באתר בלבד
  2. לאחר החיוג השיחה תופנה אל שרת ההקלטות הבינלאומי ושיחתכם תוקלט לכל אורכה.
  3. הקלטת השיחה תישמר במערכותינו על ידי קובץ מאובטח למשך 24 שעות מרגע סיום השיחה
  4. במהלך 24 שעות אלו באפשרות יוזם השיחה לקבל את קובץ ההקלטה על ידי פנייה יזומה בטופס צור קשר זה
  5. יש לשלוח אלינו בקשה לקבלת קובץ הקלטת שיחה ולציין את: מספר הטלפון ממנו חייגתם, מספר יעד אותו חייגתם, תאריך ושעת השיחה.
  6. אנא הקפידו לצרף את מלוא הנתונים בפנייתכם, כדי שצוות השירות שלנו יוכל לספק עבורכם את המענה המקצועי ביותר.

חשוב לנו לשמור אתכם על קשר ולקבל את תגובותיכם לשיפור מתמיד של השירות
מקווים כי אתר זה הביא לכם תועלת והשירות ענה על ציפיותיכם

באפשרותכם ליצור עמנו קשר טלפוני ו/או לשלוח מכתב לכתובת המופיעה מטה.
בכל מקרה של עומס במענה הטלפוני שלנו אנו ממליצים למלא את פרטיכם בטופס הדיגיטלי ואחד מנציגנו יצור עמכם קשר בהקדם

כתובתנו: רחוב הגליל 11 בני ברק