רכבת ישראל – שירות לקוחות

רכבת ישראל - דרוג שירות לקוחות
1900-725231
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 06:00-24:00
שישי: 06:00-15:00
שבת: כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד חצות
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה רכבת ישראל שירות לקוחות

רכבת ישראל נוסדה בשנת 2003 כאשר לפני היווסדה פעלה החברה כיחידה עצמאית של רשות הנמלים. רכבת ישראל מתמקדת בהסעת נוסעים והובלת מטענים, פיתוח, ניהול, תחזוקה ותפעול של תשתית הרכבות בישראל, החברה מנסה להוביל בשנים האחרונות מהפכה במערכת התחבורה בישראל ביישום תכנית פיתוח מקיפה, שיפור השירות ללקוח, ועמידה בלוחות הזמנים אשר הפכה את רכבת ישראל לחברת התחבורה המתקדמת ביותר, ולחברת תשתיות התחבורה הגדולה בישראל.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5231

רכבת ישראל ועובדיה, מתחייבים להסיע את הנוסעים ליעדם במסירות, מקצועיות ובטיחות, תוך הגברת הבטיחות והביטחון לנוסעים ולעובדים, שיפור רמת השרות, פיתוח וטיפוח עובדי החברה, שיפור רמת זמינות של צי הקרונות, התחייבות לעמידה בלוחות זמנים, שיפור התרבות הארגונית בחברה והתאמת מבנה החברה ליעדיה. טיפול בנושאי איכות הסביבה וזיהום האוויר.
רכבת ישראל מספקת שירותי תחבורה משלימים: שירותי הסעות ללא תשלום, תפריט משני
נסיעת חיילים ביום א', קו רציף, כל קו, תחבורה ציבורית בזמן עבודות הרכבת הקלה.
בנוסף באתר האינטרנט של החברה תוכלו למצוא מידע אודות מפת קווים ותחנות, תפריט מפת אתר, תעריפים ותחנות, רב קו חכם, רכישת כרטיסי נסיעה, הנחות ופטורים מתשלום לזכאים, תפריט משני, אפליקציית רכבת ישראל, קרון שקט עם שירות מקומות שמורים
וכרטיסים משולבים.

רכבת ישראל שירות לקוחות מספר טלפון: 
החברה מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקד שירות טלפוני
    שעות פעילות המוקד הטלפוני:
    א'-ה': 06:00-24:00
    שישי: 06:00-15:00
    שבת: כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד חצות
    צור קשר בטלפון 5770* בעלות שיחה רגילה
  • פעולות בקליק אופן עצמאי באתר האינטרנט
  • שיחת צ'אט דיגיטלית עם נציג שירות
  • מחלקת אבידות רכבת ישראל מספר טלפון 5770* בעלות שיחה רגילה
  • תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 6118002
  • פקס: 077-2324010

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות