שלמה ביטוח – שירות לקוחות

שלמה ביטוח - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5227
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 08:30-16:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה שלמה ביטוח שירות לקוחות

ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ, פועלת כחברת ביטוח בשוק הישראלי והחלה את אספקת השירות בשנת 2008, לאחר שקיבלה רישיון מתאים לספק שירותים ומוצרים פננסים בתחום שוק ההון, ביטוח וחסכון.
חזונה של חברת הביטוח שלמה הוא לספק יציבות וביטחון לקהל לקוחות החברה בימים קשים בהם נדרשת התגייסות לעזרה וסיוע בהתאם להתחייבות שניתנה עפ"י הפוליסה.
חזון החברה להיות חברת הסוכנים המובילה בישראל. לפיכך, היא פועלת אך ורק באמצעות סוכני ביטוח. נכון להיום פעילה החברה בביטוח כללי בענפי הרכב, ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג, ביטוח תאונות אישיות ובביטוח דירה.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5227

ביטוח שלמה שירות לקוחות מספר טלפון:

ביטוח שלמה מעמיד לרשות לקוחותיו הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקדי שירות טלפוני:
    מספר טלפון ראשי לשירות
    שעות פעילות המוקד הטלפוני:
    א'-ה': 08:30-16:00
    פקס: 03-6070550
    דוא"ל: mail@shlomo-bit.co.il
    חייגו למספר 03-7181401 בעלות שיחה רגילה
  • פניות אל מחלקת פניות הציבור:
    פניה אל הממונה על פניות הציבור  – עו"ד דנה הרשקוביץ בדואר האלקטרוני שכתובתו ombudsman@shlomo-bit.co.il או בפקס 03-5653470  או בדואר למשרדה הראשי של החברה.
  • בירור מידע לגבי פוליסה קיימת:
    בטלפון 1900-72-5227
    בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00
  • מוקד תביעות: פקס: 03-5653445
  • היצירה 22, קריית אריה, פתח תקווה 49512
    פקס: 03-5653470

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות