9 מיליון – שירות לקוחות

9 מיליון - דרוג שירות לקוחות
1900-72-5230
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 8:00-19:00
השימוש בשירות כרוך בעלות של חמישים אג' לדקה

שם חברה ביטוח 9 מיליון שירות לקוחות

איי.די.איי חברה לביטוח הביאה לשוק הישראלי את הביטוח הישיר. בחדשנותה ובתפיסתה זו חסכה לצרכנים את פערי התיווך ועמלות הסוכנים. 9 מיליון מתאימה לכל לקוח תכנית ביטוח ייחודית על פי נתונים האישיים על כן יתרון זה, בצירוף גביה של עלויות נמוכות ותשתית טכנולוגית מתקדמת, הן הסיבות שהצעות המחיר של החברה אטרקטיביות במדיה רבה בהשוואה להצעות מחיר של חברות הביטוח המסורתיות.
החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ביטוחיים אשר כוללים ביטוח רכב, דירה, נסיעות לחו"ל, בריאות וחיים.

לקבלת נציג והשתתפות בהצבעה חייגו 1900-72-5230

ביטוח 9 מיליון שמה לה למטרה לספק לכלל לקוחותיה שירות ברמה גבוהה ביותר ומחירים אטרקטיביים ובכל הפכה להיות חברת הביטוח המובילה בתחום הביטוח הישיר לפרט והמשפחה בישראל. כחברה שמתנהלת באופן ישיר, 9 מיליון מקיימת קשר ישיר עם לקוחותיה ללא תיווך של סוכני ביטוח, במגוון ערוצי תקשורת: מוקדי שירות טלפונים, דואר אלקטרוני, פקס , אתר האינטרנט של החברה, חשבונית במייל ועוד.

9 מליון תחומי פעילות
החברה החלה למכור פוליסות ביטוח רכב מקיף, חובה או צד ג ודירה. במשך השנים הורחבה פעילות החברה לתחומי ביטוח רבים נוספים: ביטוח חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחי משכנתא ועוד. כיום היא מציעה מגוון גדול של מוצרים ופתרונות ביטוח לכל צורך, הניתנים לרכישה באופן ישיר – בטלפון או באינטרנט ביניהם: ביטוח רכב, ביטוח אופנוע, ביטוח מקיף לרכב, ביטוח צד ג' לרכב, ביטוח חובה לרכב, מגזין ביטוח רכב, ביטוח נסיעות לחו"ל, חבילות ביטוח נסיעות
הרחבי ביטוח נסיעות, מגזין ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח דירה, ביטוח מבנה
ביטוח תכולה, מגזין ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח ריסק למקרה מוות, ביטוח מחלות ותאונות
תכנית חיסכון, ביטוח משכנתא, ביטוח בריאות פרטי, ביטוח תאונות אישיות ומגזין ביטוח בריאות.

9 מיליון שירות לקוחות מספר טלפון:
חברת הביטוח מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון רחב של דרכי התקשרות ביניהם ערוצי תקשורת דיגיטליים מתקדמים:

  • מוקדי שירות ומכירה מספר טלפון
    נציגי מוקד השירות השונים ישמחו לעמוד לרשותכם ולענות לפנייתכם.
    פניות בפקס ובמייל יענו עד שלושה ימים ממועד הפניה
    חייגו למספר 03-9000000 בעלות שיחה רגילה
  • פניות הציבור – פקס: 03-5627257
    כתובת מייל: pniot@yashir.co.il
    שעות פעילות: א-ה 08:30-16:30
  • 9 מיליון מספקת בנוסף מגוון כלים לתקשורת דיגיטלית – בלי ניירת מיותרת, מאפשר לכם לקבל את כל המידע הביטוחי ללקוח באזור "המסמכים שלי " המאובטח באתר. במקום מכתבים וניירת, תקבלו הודעות דואר אלקטרוני באופן מיידי אל תיבת ה inbox שלכם.
    מוקד החירום שלנו לרשותכם 24/7.
    שירותים עצמיים באזור המידע ללקוחות שיאפשרו לכם לבצע פעולות בזמינות מיידי, את הפעולות תוכלו לבצע באזור המידע האישי:
    א. תשלום חובה – תשלום ביטוח חובה וקבלת פירוט תאריכי תוקף תעודת החובה ומחירה
    ב. קבלת מידעי גביה – בביטוח ישיר תוכלו לקבל מידע אודות דוח מצב הגביה העדכני של הפוליסות הפעילות.
    ג. הוספת כיסוי לנהג צעיר ל-4 ימים: מותאם במיוחד לחיילים בחופשה. במקום לרשום אותם כנהג נוסף לכל התקופה, דבר המייקר את הביטוח, ניתן
    לרכוש כיסוי מוגבל לארבעה ימים. הכיסוי הביטוחי נכנס לתוקף ביום רכישת הכיסוי (היום הראשון) במועד ובשעה בו הוא נרכש ומסתיים ביום הרביעי בחצות.
    ד. הפקת מסמכים – העתק תעודת חובה, אישור מצב תביעות, אישור תשלומים לפוליסות אלמנטארי וחיים, טופס מיגון, מתקיני מיגון, מצב חשבון לפוליסה.שירות My Status – עדכון online במצב התביעה שלך בכניסה לאזור האישי ברגע האמת, אנו רוצים לתת לך שירות יעיל, כך שתוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר
    באתר החברה תוכל למצוא מידע בנוגע ל:א. תהליך הגשת התביעה
    ב. תקינות מסמכים שהועברו ומסמכים שחסרים
    ג. מועד התשלום
    ד. התנהלות החברה מול צד שלישי
  • פניה באמצעות כתובת דואר האלקטרוני service@yashir.co.il
    כתובת למשלוח מכתבים רחוב אפעל 35, קרית אריה, פתח-תקווה
    פקס: 03-5214735

אופן השתתפות בהצבעה:

אנו שמחים על שבחרתם להתקשר באמצעות מספר הגישה שלנו להשתתפות בהצבעה ודרוג של רמת השירות.
אל תישארו אדישים, הצביעו, השפיעו וסייעו לשיפור רמת השירות בישראל כדי שכל לקוח יוכל לצפות בסקר האיכות כללי של נותני השירותים בישראל ולהפיק ממנו את מרב התועלת בבחירת ספק שירות חדש.
זכרו הספרה 1 מסמלת את השירות הטוב ביותר והספרה 5 מסמלת שירות טוען שיפור
הבחירה מתבצעת על פי שיקול דעתכם הבלעדי ובהתאם להתרשמות הכללית שלכם מטיב השירות אותו קיבלתם

אנא דרגו את רמת השירות שקיבלתם


הכניסו את מספר הטלפון שלכם:


דרגו בבקשה את רמת השירות